Der opleves i øjeblikket udfordringer med gennemførsel af betalinger - især MobilePay Payment & Subscribtions er ramt...
Fejlen ligger hos QuickPay, som er den danske betalingsplatform bag blandt andre MobilePay, Visa og Mastercard. De har lokaliseret problemet og knokler for at løse det! Vi er i tæt dialog med både dem, med MobilePay og med vores eget IT-bagland, Conventus.
Mange medlemmer får mails om at deres betaling ikke er gået igennem, andre får besked om at der faktureres flere gange... Du skal dog ikke bekymre dig - såfremt der er trukket penge flere gange, så sørger vi selvfølgelig for at de kommer retur til din konto!
Vi er kede af situationen og forstår, hvis det skaber frustration. Vi følger sagen tæt og forventer en løsning snarest!
MVH Team FIT IN
Log på selvbetjening her:
I vores selvbetjening kan du fx:
Ændre adresse, telefonnr. eller mail
Skifte betalingskort
Opsige og genaktivere abonnement